📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En klasik kaygılardan birini yaşıyorum zaman zaman. Okuduğum kitaplara dönüp baktığımda (ki ortalamanın altında bir sayıdalar) belleğimde minicik tortularını görnek beni korkutuyor. Arka arkaya kitap okuyup, ara verdiğimde uzun zaman geçebiliyor. Acaba bundan dolayı bir hafıza tembelliği mi ? Diye düşünmüşümdür. Bu doğal mı gerçekten? Sizler ne durumdasınız ? Fatma Tatar sendol
Hap kadar bir kitaptan alınabilecek en büyük verim ve aydınlanmayı aldım "savsaklama" eğilimi üzerine. Hiç bir şeyi savsaklamadığınızı düşünseniz dahi okuyabilirsiniz. Çok keyifli ve farkındalık doluydu. Keyifli olmasının sebebi ise kendimle ilgili keşfettiğim ya da hissettiğim konularda aydınlanmam oldu. Yoksa tüm benliğinizi karşınıza alıp açık yüreklilikle eksiklerinizi görmek çok da keyifli değil :)
ProkrastineyşınTimothy A. Pychyl · Metropolis Yayıncılık · 20162,807 okunma