"Emin olduğunuz her şeyin ayaklarınızın altından kayıp gittiği bir anda neyin gücüyle ayakta durabilirsiniz? Son şanslara inanmak, mucizelere inanmak kadar gerçektir." Kurgusu oldukça güzel ve özel bir kitap. Fazlasıyla romantik, kalın olmasına rağmen 3 gün evde çıkmadım bitirdim sonu geldiğinde ağladığımı hatırlıyorum..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!