En yüreklimiz bile kendinden korkuyor ,vahşi yanımızı kesip atarak kendi kendimizi inkar edip sakatladık ama o vahşi yanımız trajik bir hayatta kalma mücadelesi vermeye devam ediyor. İnkar ettikçe cezalandırılıyoruz boğarak öldürmeye çalıştığımız içgüdülerimiz zihnimizi kuşatıp bizi zehirliyor.