"İnsan yaşadığını konuşmaz."
"Yok artık. İnsan hep yaşadıklarını konuşur baba"
"İnsan, yaşadıklarını yaşamış olmak için konuşur. İnsan yaşadıklarını anlattıkça yaşamış olduğunu anlamak için konuşur. İnsan yaşayamaz, yaşadığını konuşmadan yaşadığını anlamaz."