-halk o kadar düşük maddi ve manevi gelişme düzeyinde bulunuyor ki, kendisine yabancı olan her şeye karşı çıkmak zorunda kalıyor. Avrupa’da halk halk eğitimli olduğu için rasyonel tarım yürüyor; demek ki , bizim de halkı eğitmemiz gerekiyor,bütün mesele bu.
-peki halkı nasıl eğiteceğiz?
-halkı eğitmek için üç şey gerekli: okullar,okullar,okullar.