Eskiden şöyle böyle iyiydi, şimdi ise daha çok manevi cezalar başladı, ‘vicdan azabı’ gibi saçmalıklar. Bu da bize sizden bulaştı, sizdeki ‘ahlak kurallarının yumuşamasından.’ Peki, bu işten kim kazançlı çıktı dersin? Sadece vicdansızlar. Çünkü bir adamın vicdanı yoksa o zaman nereden vicdan azabı çekecek? Buna karşılık hâlâ vicdanları ve namusları olan dürüst insanlar bu işten zarar gördü...