Oysa annem beni minnetin insanın kendisini kötü hissetmesine neden olan bir duygu olduğuna, hayatım boyunca birine minnet duymamı gerektirecek hiçbir şey yapmamaya dikkat etmem gerektiğine inandırarak büyütmüştü.
...o fotoğraf çekilirken gerçekten mutluyduk. Özel bir nede ni yoktu, sebepsizce mutluyduk. Mutluluk zaten böyle bir şeydi, bazen sebebi olmayan, göz kırpışı kadar çabuk geçen anlardan oluşuyordu.