Hani bir kitabı okursunuz da hiç bitmeseydi keşke dersiniz ya.Ya da okuduktan sonra sizin hayatanıza dair yeni duygular veya yeni bakış açısı kazandıran kitaplar olur.
İşte o kitap bu kitap değil arkadaşlar...Maalesef çok severek okuyamadığım ve bana bir şey katmayan kitap olarak buraya kaydediyorum.. Okumasam da olurmuş..
başkalarının aşkıyla başlıyor hayatımız
bakıp başkasının başkayla kurduğu bağlantıya
aşka dair diyoruz ilk anı bu olmalı
ilk önce damarlarımızda duyuyor çağıltısını
uzak iklimlerin
kokusu gitmediğimiz şehirlerin önceden
bir baş dönmesiyle kabarıyor hafızamızda
sonra ayrılıklar düşüne dalıyoruz
bize ait olan ne kadar uzakta!
İsmet Özel