"Doktorun karısı,Hepimizin zayıf yanları olur,ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız,gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur,ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz,dedi"
"On beş yaşında,Sima adında çok güzel bir kız vardı.Herkes onun bir delikanlıya gönül verdiğini biliyordu.Delikanlı bazen yoldan geçiyor,Sima da bütün kızların imrendiği upuzun kirpiklerinin altından ona bakıyordu.Bizim toplumumuzda,bir kızın bir erkekle flört etmesi,kızın ailesinin adına leke düşürür,ancak erkeği bağlayan hiçbir şey yoktur.Bir süre sonra bize Sima'nın intihar ettiği söylendi.Ancak çok geçmeden,onu kendi ailesinin zehirlediğini öğrendik."