“Sizleri kaybettikten sonra, bizim için vakit akşam oldu.
Bizim evlerimiz ve yollar akşam oldu.
Ne daha fazla kararan ne de tekrar aydınlanacak olan akşamın derinliklerinde bizler, yemek yiyor, yürüyor ve uyuyoruz.”
Kitap beklentimi karşılamadı. Aşırı uzundu. Dipnotlar fazla ve gereksizdi. Hayal ettiğim gibi çıkmadı. Herkes çok övmüştü ben de merak etmiştim. Yazarın diğer kitaplarını da aldım. Umarım onlar övüldüğü gibidir.
BabilR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 20241,940 okunma