Ben bu hayatta en çok öğrenmeyi ve öğretmeyi sevdim..
Sonsuza kadar öğrenci olmaya aday bir öğretmen...
Kitap, çay , çiçek ve çocuk kalbi sever.
Küçük bir anı defteri... Kendime notlar . . .
Kuştüyü yataklarda uyuyanların düşleri , toprağın üzerinde uyuyanların düşlerinden hiç de daha güzel olmadığına göre , yaşamın adaletine olan inancımı nasıl yitirebilirim?