Ben bu hayatta en çok öğrenmeyi ve öğretmeyi sevdim..
Sonsuza kadar öğrenci olmaya aday bir öğretmen...
Kitap, çay , çiçek ve çocuk kalbi sever.
Küçük bir anı defteri... Kendime notlar . . .
Özgürlüğümü ve huzuru buldum meczupluğumda ; yalnızlığın özgürlüğünü ve anlaşılmamış olmanın huzurunu. Çünkü bizi anlayanlar içimizdeki bir şeye sahip olurlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her öğretmenin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap diye başlayacaktım söze lakin vazgeçtim. Bazı insanlara öğretmen demek yersiz benim görüşüme göre. Hatta daha da iddali ve acımasızca olacak ama önüne gelen öğretmen olmamalı diyorum. Her zaman öğrenci destekçisi bir öğretmen oldum. Psikolojik sorunlarını küçüçük çocukların üzerinde yaşayan öğretmenler , anneler ve babalar okusun desekte okumayacaklar zaten.
Ahmet Şerif İzgören benim hayatımda şu anlama geliyor ; ne zaman ülkeden yorulsam bunalsam, işimi yaparken önüme insanlar taşlar doldursalar , umutsuzluğa düşsem o zaman aç bir kitabını oku Merve! diyorum kendime. Merhametli , dürüst , vatansever , çalışkan çocuklar yetiştirebilmemiz için nelerin değişmesi gerektiğini çok güzel ifade etmiş. Yeniden umutlandım yer yer çok üzüldüm.
Etrafınızda işini hakkıyla yapan öğretmen yakınlarınıza ve öğretmenlerinize hediye ediniz , eminim çok sevineceklerdir. Anlaşıldığını hissetmek dünyadaki en güzel şey. Bizleri çok iyi analiz etmiş , anlamış ve anlatmış. Yüreğine , kalemine sağlık...