Varım çünkü yaralıyım. Yaralıyım çünkü yaşadım. Yaralanmaya kendini açan insan, varlığa da kendisini açmıştır. Rüzgara, güneşe, yağmura, borona. Sevince ve hayal kırıklığına. Hiç yenilmemiş olanlar hiç savaşmamış olanlardır. Yaralı ve içinmiş bir hayat hakikatin yalın güzelliğiyle ışır bize; kalbin belleğinden konuşur, "Yaralarım aşktandır," diye fısıldar, çünkü "sadece aşk sonsuza dek kanayabilir."