Bir kadının eylemlerinin her biri, kendisine nasıl davranılmasını istediği gösteren birer simgedir. Bir kadın tutup bardağı yere attığında, bu onun kendi kızgınlığını nasıl ele aldığını ve başkalarından nasıl birdavranış beklediğini gösterir. Erkek aynı şeyi yaptığında bu, yalnızca öfkesini dışa vurmasıdır.