Hepimiz ona insafsızca yüklendik, siz sizin tarafınızdan, biz de bizimkinden. Bu göstermelikti, hiç kimse zarar vermek niyetinde değildi, herkes kendi savaşındaydı, sizin bizimle, bizim de sizinle olan savaşımız ve vahşi duygularımız yüzünden arada kalıp acı çekense annemdi.
Duyarlı, meraklı ve duygusal biriyseniz ve ağlatan kitaplar severseniz bu kitap size göre.
Ve bir de bu kitap Amerika'ya karşı olan yargınızı etkileyebilir .
Kesinlikle okumalısınız..
SadakoTakayuki Ishii · Sonsuz Kitap · 20211,856 okunma