Okunması gereken yüzlerce dünya klasiği varken insanların saçma sapan kitaplar okumasını anlamıyorum.Size bir tavsiye vereyim;Birkaç istisna dışında 2000'den sonra çıkan kitapları okumayın,zaman kaybı olur sadece.Onları okuyacağınıza gidip klasikleri okuyun.Zevkler ve renkler her ne kadar farklı olsa da bence tartışılabilmelidir,saygılar.