" Çocuk kalbinin, çocuk ruhunun bağdaşamadığı her şeyi reddettin. İşte beni teselli eden de budur. Bir şimşek gibi yaşadın sen. Bir defa çaktın ve söndün. Şimşeği çaktıran göktür. Ve gök ebedidir. İşte budur beni teselli eden. Bir başka tesellim daha var : İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez , gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin , insanoğlu doğdukça ve öldükçe , insanoğlu yaşadıkça , hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı ? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu bazıları mutsuz ? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz ? Niye bazılarının çocukları var bazılarının yok ? Niye bazıları başkalarına maaş verdirmeyebiliyor ? "