Meryem bürkek

Meryem bürkek
@Meryemce12
Öyle zamanlardan geçiyoruz ki, kimsenin felaketi kimsenin umrunda değil.
Sayfa 203
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar, başka her şey kötü de gitse, sizi hayat oyununda bir yerlere getirebilecek şahane dostlardır.
Sayfa 74
“Ve bazen beni bulur belalar. Bazen de ben onların ayağına giderim.” [Oshın Okura, 1899-1966]
“Bir şeyden çok eminim : kendimi üzdüğümce üzmedim hiç kimseyi.” [Dostoyevski,1821-1881 Bir Yazarın Günlüğü]
“Zeze, önemli olan hayatın güzel olduğunu, göğsümüzde ısıttığımız güneşi Tanrı’nın bize bu bütün güzellikleri çoğaltalım diye vermiş olduğunu keşfetmek.”
Sayfa 72