Farz edelim ki evrende sadece “ben”varım,bu nasıl bir şey olurdu?Büyük olasılıkla ne dilin ne de mantığın var olduğu bir dünya olurdu.Rekabet,haset ve yalnızlık da olmazdı.Çünkü bir insan yalnızlığı ancak kendisinden uzak duran bir başkasının varlığıyla hissedebilir.İnsan gerçekten yalnızsa,yalnızlık ortaya çıkmaz.