Bu süreçte öğrendiğim en önemli şey şu oldu ;ne kendini ne de olayları yargıla!Ne alkışlayıp böbürlen ne de kendini kötüle.Nehir akıyor,sen o akışın farkında olmaya devam et.
İlk defa anladım ki ;paylaşabilmek için insanın simidinin olması yetmiyor ,kuşlara da ihtiyaç var.
Üstelik kimin kime teşekkür edeceği de belli değil .