“Yanılan” hep öteki kişidir. Ya da geçmişteki bizleriz. Bizler bugün asla “yanılmayız.” Yanılgılar bizim ait olmadığımız her grupta var olabilir. Eğer biz de o grubun üyesiysek o zaman yanılgılar bir “azınlık görüşü” haline gelir.
Delilere has yanılgılara hiçbir grup inanmaz. Bir insan, eğer onunla aynı şeye inanan bir sürü insan varsa deli sayılmaz. Delilik bulaşıcı bir hastalık olarak görülmez. Başka bir kişi ya da iki ya da üç kişi o adama inanmaya başlarsa o zaman bu bir dindir.