📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ülkeme sarayıma hoş geldin! Ben, seni yirmi yazdır bekliyorum; aylı gecelerde seslendim sana; sen üzgün olduğum zamanlar ben ağladım burada, ve sen uykulara dalınca ben tatlı rüyalar üfledim uykularına..."
Yani ne mümkün okumak seni
Sen ki hiç döndürmedin yüzün öte
Ecel beşikleri kurulurken dağlarda
Ve her kum zerresinde bir can
İşte! Burada! Şuracıkta!-
Bir can sönerken yırtarak yaşamın yüzünü
Sen hiç çevirmedin yüzün öte
Demir çubuklar var idiyse de dönüp devranın
Dönüp baktığın yerde
Yani mümkünü yok yazmak seni-