"Eğer düştüysen sana uzatılan eli tutmaman büyük aptallık.
...
Eğer biri beni düşürüyorsa hemen sonrasında bana uzattığı elini tutmamdır asıl aptallık."
"Hangi milletten olursa olsun, hiçbir insan diğerinden değerli değildir.
....
-Peki ya arkadaşınsa... Veya kardeşinse? Ona da yabancı gibi mi davranman gerekir?
...
O belki senin için daha değerlidir ama yabancı da bir başkasının arkadaşı, kardeşi. Hangi hayat daha önemli?"