Şu an ben bu kitabı değil, bu kitap beni bitirdi. Şoke olmuş durumdayım. Maral Atmaca'nın diğer kitaplarını da okudum ve bu tür kaoslara alışık olduğumu sanıyordum ama bu kitabın finali hayatımda okuduğum en fena finaldi. Sedef'in bedduaları tuttu ve Allah hepimizin belasını topluca verdi işte.