Meser

Meser
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz.
psikolojik danışmanlık
selçuk üniversitesi
63 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Çok Sevgili Aliye, Sana neler yazayım ki sen neşe içinde yüzesin. Ben neşeyi senden öğreneceğim. Hayat ve felaketler beni o kadar gülmekten ve neşeden uzaklaştırdı ki kendimi, senin getirdiğin bu saadet dünyası içinde bile şaşkınlıktan kurtaramıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mektubundaki" Beni istediğim kadar sevmezsen ölürüm" cümlesini belki 50 defa okudum. Ah Aliye, seni isteyebileceğinden çok seveceğim. Benim nasıl sevebileceğimi göreceksin...

Meser

, bir kitap okudu
Puan vermedi·195 syf.·
2020 7. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,6bin okunma
 "Bir davayı benimseyecek olursanız sonuç elde etmek için öldürmeyeceğiniz adam yoktur. Oysa benim için ölümle sonuçlanacak her dava, dava olmaktan çıkar. İstediği kadar güzel olsun, benim gözümde çirkinleşir, değersizleşir, bayağılaşır."
-Gidiyorsun. -Evet. Ama başka türlü. -İnsan nasıl "başka türlü"gidebilirmiş? -Seninle birlikte gidiyorum.