Ucunda ölüm var adlı eserini takip eden ama ona göre bir beğeni derecem altında olduğunu düşündüğüm eserin sadece giriş kısmındaki kurgusal ve mantıksal çelişkisi dışında beğendiğim bir eser oldu. mantıksal husus ise 25 yıl sonra babasının oğlunun kapısına gelmesi. aralarında hiçbir bağ olmadan, bunca sene sonra bir gece vakti metropol denilebilecek bir yerde oğulun adresine ulaşıp sadece bir gece kalabilecek biri gibi gelmedi bana Heves Ali. Bu ayrıntı veya kişisel takıntım dışında güzel bir eser olduğunu söyleyebilirim. Ama ucunda ölüm varı Varol kitapları arasında tek geçerim....