Kalmak zor bir şeydir; herkes gidebilir.
Benimle kalmayacaklarını bildiğim için, ilk ben kaçarım bazen. Ya da onları gitmeye zorlarım.
Gitmesinler diye.
Ancak hayat, sarsıcı olduğu kadar ısrarcıdır da.
İlk zamanlar "Ben bundan sonra nasıl yaşarım, nasıl yolumu bulurum?" sorusu zihni kemirirken, zamanla o acının içinden yeni bir insan doğmaya başlar.