Bir Mücadelenin ve o sırada meydana gelenlerin anlatısı. İnsanın da hayatı öyle değil mi zaten insan, bir kendinden naklettiklerini bir de kendine gayri ihtiyari temas eden olgu ve olayların hikayesini anlata durur.
Bir de sevdanın savurdukları var ki ölümün tek çare olduğu savrululuşlar olup kalıyor hayatın orta yerinde. Hem de ölüm ölüm dediğin nedir diye söylenen muhtereme cevap olacak nitelikte.
Ayrılığın, ölümün, aşkın, ailenin ve de yalnızlığın ve beraberinde gelen şaşkınlığın hikayesi...