Josephino - Yalan söylemiyorum Rakım, Vallahi ciddi söylüyorum. Gerçi Avrupa'nın da eğlencesi çoktur ama monoton, daima tekdüzedir. Bir kere kışın geceler uzun olduğu zaman alafranga saat on ikiden yani gece yarısından evvel yatılmaz. Hele, saat ikiye kadar da oturulduğu olur ya! Bu halde uyandığımız zaman yine ortalığı gündüz olmuş buluruz. Yani demek istiyorum ki biz tabiatın yalnız akşam güzelliğinden yararlanırız. Sabahı, o sabahı ki tabiatın uykudan uyanması demektir , o güzel sabahı seyretmekten daimi suretle mahrum kalırız.