“Lise bitirme sınavlarını vermeli” düşüncesi bence, Irk Çatışmalarını Uzlaştırma Cemiyetleri Merkez Komitesi’nin ele alması gereken bir konudur; sınavı veremeyenler, sınavı verenler, ortaokul öğretmenleri, lise öğretmenleri, akademi öğrencileri, akademi öğrencisi olmayanlar; bir sürü ırk.