Hani o iki kişilik dünyalar bizim'di.
Hani sen iyidin Halden anlardın.
Hani sen git demeyecektin bana.
Ve ben her şeye rağmen gelecektim.
içimde bir umut.
Ellerimde olgun meyveler.
Dünya nimetleri Gözlerimde yanıp yanıp sönen bir pırıltı.
Ama ne sen gel dedin Ne de ben gelebildim her şeye rağmen
Aşkımız ayrılıklara'la başladı...
Gitmek mümkün olsa da gitsem uzaklara Sevmesem seni bir daha Paramparça; etsem yüreğimi cam gibi Sonra yaksam Savursam küllerini karlı dağlardan açık denizlerden Yine seni severdim toz toz. Yine sana tapardım küllerimin ağırlığınca...