Bak ellerin de üşümüş, ama kalbin sımsıcak, Titreme, korkma artık yanımdasın, Hiç bırakma bu çocuksu halini, ne güzel!
Ne güzel seninle bir aydınlık olmak!
Söyle, bir daha söyle, benim de, seninim de, Yaklaş uyandır beni bir ölüm uykusundan, Sarın maviliğime, bu bizim gökyüzümüz, Baksana, bir evren çalkalanıyor içimde ...
Gecenin En Güzeli
Gecenin en güzeli sendin belki,
Seni kimseye anlatamazdım ki...
Sensiz, her günüm bir ölü gibi,
Uğrama bu gece gözlerime, ne olur git şimdi...
Bir yudum umut kalmadı içimde,
Adınla yanıyor hâlâ her hece...
Gelse de sabahlar, yokluğun gecede,
Yalnızlıkla sar beni, ama düşme yine gözüme.
-METEHAN TUNÇKILIÇ