sevgilim; iki rayı gibiyiz bir tren yolunun, yakın olması neyi değiştirir son istasyonun.. Beni senin gibi bir de annem terketmişti...ki göbeğimde durur onun yokluğundan kalan çukur..
Bir umut, çayın içinden çıkan misafir çubuklarını biriktiriyorum…
Merak etme!! Hep kızdığın şekeri atmayı da bıraktım… Ne kadar atarsam atayım tatlanmıyor bu meret…
Bilir misin ?
Çok zor geliyor senden sonra, masaya bir bardak daha sığdırabilmek….
Gözlerimin çapağını silmeden düşersin aklıma. İlk seni demlerim, ilk seni doldururum sıcak sıcak gönlüme. Sırf aynaya gözlerimin içindeki seni görmek için bakarım. ..