Bazı toplumlar, çocuğun mevcut bilgiyi anlasın ya da anlamasın ezberlemesine ve sorulduğunda eksiksiz tekrar etmesine önem veriyor ve buna eğitim diyor. Böylece malumat yüklü ama düşünce yoksunu insanlara “eğitimli” gözüyle bakılıyor.
Kitabın ismini çok sempatik buldum ve başörtüsüyle ilgili menfi haberlerin sürekli karşımıza çıkarıldığı bu dönemde gençlerin sorularına faydalı olur mu diye okudum.
Kitap daha çok ortaokul seviyesine hitap ediyor. Bir ablanın kardeşiyle muhabbeti gibi akıcı, sade bir dile sahip. Tesettürün nedenini, nasılını benzetmelerle anlatıyor.
Bazı ifadeleri hoşuma gitmese de genel itibarıyla hitap ettiği yaş grubuna faydalı olabileceğini düşünüyorum.