.e

ÖNDEN GİDENLER İÇİN Onlar gittiler Yalnız bir yemin kaldı aramızda Ben şimdi bu yanda Kasılmış çıplak bir kurşun gibiyim Namluda. Onlar gittiler Topraktan bir işaret taşıyarak alınlarında Ben şimdi bu yanda Gerilmiş bir an gibiyim Doğumla ölüm arasına. Onlar gittiler Gelen zamandan bir haber gibiydiler. Ben şimdi bu yanda İçilmiş bir and için bekleyenim Kurulmuş saat gibi. Onlar gittiler Giderken bir muştu gibiydiler. Erdem BEYAZIT
elif'e ozn isimli okura yanıt verildi
.e
Kimine göre iyi kimine göre kötü..☺️
Reklam
"İnsan iyi nişan almalı. Maşayı değil, Maşayı tutan eli vurmalı..." Sultan Abdülhamid
.e
👍🏻
Cesareti olan boyunu yazsın görelim Me:1.53
Anket
.e
1.93👍🏻
İnsan insana dua eder, şiir yazar, çay demler, kahve yapar. Kalp kırmak da neyin nesi??? 🍁🍁🍁
.e
Dimi...