Umutsuzluk değil ama çok haklı bir söylem “Gittikçe daha çok kabuğumuza çekiliyoruz.” diyor Pablo Neruda
Sebibini bilmediğimiz bir yalnızlık. Korkuyorum gittikçe kandaşlarımla uzaklaşıyorum, candaşlarımla uzaklaşıyorum. Her ne kadar neşeli gibi gözüksem de kendimle kaldığımda mutsuzluğun en dip kuyusuna düşüşlerim korkutuyor beni.