📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Joad ailesinin hikayesi ve yaşadıkları daha doğrusu hayatta kalmak adına verdikleri mücadele o kadar etkileyiciydi ki ayrıca John Steinbeck’in olayları aktarımı müthişti. Kendimi o aileden biri gibi hissettim onlarla beraber o kamyonda yolculuk yaptım. Kitabın sonu çok şaşırtıcı ve etkileyiciydi. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar diliyorum.🙏🏽
#okudumbitti📚