Güneşi Uyandıralım
"Daha da büyük olan bir başkasından söz etmek istiyorum. Yüreğimizde doğan güneşten.. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimi de uyandırmak için göğsümüzde uyandırdığımız güneşten.."
Sonunda yaşadığı her şey için ağlıyordu; acı için, kayıpları, korkusu, öfkesi için, savaş için ve savaşın ona ve hepsine yaşattıkları için, bir daha asla etkisinden kurtulamayacağı kötülüğü öğrendiği için, yaşadığı dehşet için ve hayatta kalmak uğruna yaptıkları için..