"Hepimiz iyiliği başkalarında görmeyi seviyoruz, çünkü başımıza geleceklerden korkuyoruz. İyimserliğin kökeninde korkunun saf hâli vardır...
Bir kişiliği mahvetmek istiyorsan, onu adam etmeye çalışman yeterlidir!..."
"... Yalnızca ölüm kaldı. Fakat bütün bunların anlamı ne? Neden? Hayat bu kadar kötü ve anlamsız olamaz. Ve eğer hayat gerçekten bu kadar kötü ve anlamsızsa neden acı çekerek ölmeyelim? Bunların bir anlamı olmalı! "