Hani Dünyanın sonu geliyor diye gerçek dışı bilgiler yayıyorlardı ya, işte bu kez gerçekti galiba.Dünyanın dört bir yanında insanlar ölüyordu, şehirler bomboş kalıyordu, bazı yerlerde hatta yetiştiremiyorlardı yardımları.Farkında değildik ama Dünyanın sonunu resmen yaşıyorduk.