Gezmek dolaşmak spor müzüik ve bol bol olmazssa olmaz kitap okumak her kitap bir keşif zaten gidemediğim yerleri kitapla keşfediyorum belki de bi teselli sadece benimkisi ama okudummu da iyi okurum en iyi arkadaş kitaplardır belki bu yüzden
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu âlemde her ne var ise benim sıfatımdır. Ben olmasam, bir şey olmazdı. Ben 'hep'im yahut 'hiç'im, ben 'hiç'im yahut 'hep'im. Zaten hiç ile hep tek gerçek, tek şeydir!.."