Fezâ

Pek sevilen biri olmadığımı biliyorum, sevimli de değilim deee bazen 'bizi niye sevmediniz bee' diyerek bir cuğara yakmakta istiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey için de azmin, şevkin, dirayetin olsun be yavrum.Bu ne umursamazlık🤦
Erken de kalksam uyuyamıyorum, geç de kalksam uyuyamıyorum. Neden böyle düzensiz her şey ah bir anlasam.
Onca izlenmemiş filmler ve okunmamış kitaplar varken, onca gezilmemiş yerler, onca tadılmamış lezzetler varken hayırdır yaaa ne bu tükenmişte sendromu kalmış vızırtısı.
-Olayları bir başka kişinin gözünden görene dek onu tam olarak anlayamazsın. -Anlamadım -... kendini onun yerine koyana ve onun gibi düşünene dek onu tanıyamazsın.
Sayfa 44·Kitabı okudu