-Dill?
-Evet?
-Sence Öcü Radley neden hiç evden kaçmamıştır.?
-Dill uzun uzun iç çekti ve bana arkasını döndü. "Belki de kaçacak hiçbir yeri olmadığı için kaçmıyordur."
-Atticus, bu davayı kazanacak mıyız?
-Hayır canım.
-O zaman, neden...
-Çünkü daha başlamadan yüz yıl önde bu davayı kaybetmiş olmamız, bu uğurda çaba sarf etmeyeceğimiz anlamına gelmez.
Birinin, birini iyileştireceğine inanmıyorum. Bunu isteyene yoldaşlık edilir fayda da verir lakin iyileşme gibi derdi olmayana da tüm imkanları seferber etsekte nafile. Bu yüzden onu makus kaderine bırakıp zarar görmemek adına uzaklaşmakta fayda görüyorum.