Meg "Keşke kalbim olmasaydı," dedi, "Öyle acıyor ki."
Kardeşi keder ve umutsuzlukla ekledi:
"Eğer yaşam hep bu kadar acı, bu kadar zor ise yaşamayı nasıl başaracağız hiç bilemiyorum."
Bir şeyi hiç unutmayın, sevgili kızlarım: Anneniz daima sırdaşınız, babanız da dostunuz olmaya hazırdır. Her ikimiz de kızlarımızın evli ya da bekar, yaşamamız boyunca gurur ve mutluluk kaynağımız olacaklarını umut ediyor ve buna inanıyoruz.
Para gerekli, yararlı ve kullanıldığı zaman değerli bir şey, ama asla onun ulaşmaya çalışacağınız ilk ve en önemli hedef olduğunu düşünmenizi istemem. Eğer mutlu, inançlı ve halinizden memnunsanız, seviliyor ve değer veriliyorsanız, fakir adamların eşleri olmanızı, kendine saygısı olmayan, itibarsız ve huzursuz kraliçeler olmanıza yeğlerim.