"Sinirlenme dayı!" dedi yeğeni.
"Başka ne yapabilirim ki?" diye hırsla ona döndü dayısı. "Dünyada bu kadar çok aptal yaşarken, başka ne yapabilirim ki?"
Yaşamın kalabalık yollarında bir başına ilerlemek, tüm insanları sevgisinden uzak durmak ve kendini sürekli onlardan korumaya çalışmak, isterse Scrooge'u tanıyanlar ona "deli" desinler, bu onun yegâne hayat felsefesiydi.
Garipsemiyorum ben. Herkes öyledir. Dışarıdan göründüğü gibi değil ki hiçbir şey. Herkes her şeyi bilecek olsa oturduğumuz evlerde, mahallelerde duramayız. Herkes bir şeyler saklıyor işte.