Öncelikle kitabın akademik bir kitap olduğunu söylemeliyim. Ancak okulda değer eğitimi uygulamalarıyla ilgili uygulama örnekleri de var. Öğretmenlerin okumasını tavsiye edebilirim.
Bilgileri aşırı derecede basit buldum ve kendimi zorlayarak kitabı bitirdim. Maalesef büyük bir heyecanla başladığım bu kitap benim için bir hayal kırıklığı oldu.