Yaz

Yaz
@Mihr7
"Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı insanın birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarda, başta en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yönden öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydi."
Sayfa 169·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

Yaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
6 günde okudu
·
2026 2. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,4bin okunma
"Xururuca!" "Ne var?" "Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 68·Kitabı okudu
Alıntı
"Bu gece günceme yazacağım." "Neyi" "Ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini."