Saplantı ne dehşet şey. Gördüğü, anladığı, bildiği hiçbirşeyi yürürlüğe koyamıyor insan. Ulaşmak istediği ne ise, tüm yolları mübah kılıyor vicdanında. Ama sağlıklı bir sınırı olmayan herşey hızla ölümcül bir silaha dönüşüyor. Hem insanın kendi hayatı hemde karşısındakinin hayatı için. O yüzden fazla fazla olan herşey biraz ürkütmeli bizi. Dengemizi buldurmalı. Duygularda da düşüncelerde de.. Konusu ile ilgili küçük bir ipucu verdim zaten. Bence tümünü alın okuyun. Seveceksiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖