Fi

Fi
@Mikyla
15.03.2020
“Bazı insanlar acısını dışa vururken, bazıları onu içinde yaşar. Yani acısını içinde, derinlere bir yerlere atar ve orada demlenip büyümesine izin verir”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ona sarılsam ne olur? O da birzamanlar yaptığı gibi beni kollarına alır mı?
Eski yapılara zararlı otlarmış gibi davranıyorlar. Onları yıkıp yerlerine çok katlı, lüks binalarını dikmek için sabırsızlanıyorlar
Baharda kışı Kışın da baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler... Kavuşmak şart mı? Boşver! Bazı şeyler yokken güzel. Özdemir Asaf
Şiir
“Yalnız kalmana müsade ederim; fakat yalnız hissetmene asla!”
Edebiyat