"Ben...hiç kimsenin bir şeyin tadını senin kadar çıkardığını görmedim. Bana yaşadığımı hissettiriyorsun. Sadece senin yanında olmak bile bağımlılık yapıyor. Bağımlılık yapıyorsun. Bir cadı olman farketmez, dünyayı görme biçimin...bende öyle görmek istiyorum. Her zaman seninle olmak istiyorum, Lou. Bir daha asla senden ayrılmak istemiyorum."
"Nereye gidersen ben de oraya gideceğim."
"... Neden olduğum yerde olmayı seçtiğimi, kiminle olmayı seçtiğimi ayrıntılı olarak açıklamak dışında zamanımı harcayabileceğim birçok yol var."
"Mesele şu ki" diye devam etti, "hiçbiri ilgimi çekmiyor. Sen çekiyorsun."
"Senin için gerçekten bu kadar basit mi?"
"Hiçbir şey basit değildir. Ve öyle olduğunda, nadiren buna değer."